Doet er zich in uw organisatie een calamiteit voor? Als receptiemedewerker speelt u daarin een belangrijke rol. Maar wat is precies uw rol? En wat moet u doen in geval van een brand, ongeval, ontruiming of bommelding. Een receptietraining biedt helderheid.
Inhoud cursus Receptietraining
De receptietraining is afgestemd op de aard van uw organisatie en de precieze taken van uw receptiemedewerkers. Maatwerk dus. De opbouw van de receptietraining:
De receptiemedewerkers krijgen informatie over het bedrijfsnoodplan en de BHV-organisatie van uw bedrijf, en over de precieze rol daarin van de receptiemedewerkers. Aan bod komen onder meer: incidenten- & calamiteitenprocedures en rapportages & formulieren.
Met diverse rollenspellen trainen we uw receptiemedewerkers in verschillende scenario’s. In elk geval komen aan bod: brand, ongeval, bommelding, ontruiming, gasdetectie en koolmonoxide-melding (CO-melding).
Na het doornemen van de procedures en formulieren en het trainen van de verschillende scenario’s, houden we een evaluatie.
Aantal deelnemers
2 tot 6