Receptietraining

Doet er zich in uw organisatie een calamiteit voor? Als receptiemedewerker speelt u daarin een belangrijke rol. Maar wat is precies uw rol? En wat moet u doen in geval van een brand, ongeval, ontruiming of bommelding. Een receptietraining biedt helderheid.

Stel opleiding samen

Inhoud cursus Receptietraining

De receptietraining is afgestemd op de aard van uw organisatie en de precieze taken van uw receptiemedewerkers. Maatwerk dus. De opbouw van de receptietraining:

Procedures & formulieren

De receptiemedewerkers krijgen informatie over het bedrijfsnoodplan en de BHV-organisatie van uw bedrijf, en over de precieze rol daarin van de receptiemedewerkers. Aan bod komen onder meer: incidenten- & calamiteitenprocedures en rapportages & formulieren.

Rollenspel

Met diverse rollenspellen trainen we uw receptiemedewerkers in verschillende scenario’s. In elk geval komen aan bod: brand, ongeval, bommelding, ontruiming, gasdetectie en koolmonoxide-melding (CO-melding).

Evaluatie

Na het doornemen van de procedures en formulieren en het trainen van de verschillende scenario’s, houden we een evaluatie.

Aantal deelnemers

2 tot 6

 

Kunnen wij u helpen?

Praktische informatie

Cursuslocatie:

Bij u op locatie (incompany)

Cursusduur:

Halve dag

Inclusief

Gediplomeerd instructeur

Offerte aanvragen

Stel nu op basis van je eigen wensen een opleiding bij Quinton samen.

  

Wie zijn wij

Ervaar het opleidingscentrum

Op onze opleidingscentra trainen we scenario's in realistische omgevingen, inclusief rook-, vuur- en lichteffecten. Ook ervaart u hier de hitte van het vuur.

Lees meer