PERSBERICHT ‘Geit ‘t?’ is verkozen tot Broodje BHV 2016

EHBO
PERSBERICHT ‘Geit ‘t?’ is verkozen tot Broodje BHV 2016

‘Geit ‘t?’ is verkozen tot Broodje BHV 2016

21 juni 2016 – Tim Horsten, kok bij zorgcentrum RCG van Proteion, heeft met zijn creatie ‘Geit ‘t?’ de wedstrijd Broodje BHV 2016 gewonnen. De jury stelt: ‘Het recept is eenvoudig samen te stellen en heeft een uitstekende smaak. De ludieke naam sluit bovendien prima aan op de bedrijfshulpverlening’.

Al vanaf het eerste jaar in 2012 wordt Broodje BHV, ieder jaar met een ander recept, tijdens de landelijke Dag van de Bedrijfshulpverlening door deelnemende organisaties of hun cateraars op de menukaart van het bedrijfsrestaurant gezet. In 2015 hebben ruim 900 organisaties, bedrijven, instellingen en (semi)overheid deelgenomen aan Dag van de BHV. In totaal zijn 5000 gratis promotiepakketten verstrekt. De wedstrijd die was uitgeschreven is een initiatief van de organisatie van Dag van de BHV in het kader van het lustrum. Dit jaar vindt Dag van de BHV voor het vijfde achtereenvolgende jaar plaats, dit jaar op maandag 7 november.

Over Proteion

Proteion is actief in welzijn, wonen en zorg voor ouderen en chronisch zieken in Noord- en Midden-Limburg en oostelijk Noord-Brabant. RCG in Roermond is één van de zorgcentra van Proteion. Het is een bijzonder sfeervol huis dat al meerdere keren de top 3 van meest gastvrije zorgcentra van Nederland behaalde. Tim Horsten is al negen jaar kok bij RCG.

Over Dag van de BHV

Met Dag van de BHV wordt iedere eerste maandag van november landelijk aandacht gevraagd voor de inzet van alle circa 500.000 bedrijfshulpverleners die Nederland rijk is. Besef, waardering en support zijn sleutelwoorden voor deze Dag. Binnen de deelnemende organisaties wordt de niet-BHV’ers gevraagd zich te realiseren dat hun BHV-collega zich inzet juist voor de ander. De slogan luidt: ‘Ik doe het ook voor jou!’

Kijk ook op:

Kunnen wij u helpen?

Quinton staat voor:

Kunnen wij iets voor u betekenen?

Stuur ons dan een bericht

Cursus PERSBERICHT ‘Geit ‘t?’ is verkozen tot Broodje BHV 2016 direct aanvragen

Vul hieronder uw gegevens in of vraag een offerte aan via Mijn Quinton

Aantal personen *